maandag 13 juli 2015

Viltstift

Je ziet die doorgewinterde striptekenaars vaak in de weer met inkt en penseel.
Een techniek die je toepast om je potloodschets de definitieve lijnen te geven.
Hierdoor krijg je een hele mooie plastische lijn die volop leeft.
Ik heb dit ook geprobeerd een maandje geleden,maar het lukte mij niet.
wel jammer, toen ook een stift gekocht die dezelfde punt en touch heeft als een penseel.
ook daarmee lukte het niet echt, maar nu heb ik toch wat koppen getekend met de viltstift
en nu wel met wat resultaat. Maar met pen & inkt is nog een heel ambacht hoor
ik wou wel dat ik dat in de vingers had,
maar dat zal nog heel veel oefenen worden vrees ik ?????

hieronder de viltstift resultaten.
( Klik op afbeelding voor vergroting )





 







Geen opmerkingen:

Een reactie posten